پیشنهاد سردبیر

قدس آنلاین : رئیس آموزشکده فنی و حرفه‌ای شاهین‌شهر از افتتاح آموزشکده فنی و حرفه‌ای شاهین‌شهر در بهمن‌ماه خبر داد و گفت: هدف از تأسیس آموزشکده فنی و حرفه‌ای در شاهین‌شهر تربیت دانشجویان آچار به دست از ایده تا عمل است.

بهره برداری از آموزشکده فنی و حرفه‌ای شاهین‌شهر در بهمن ماه

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، علی ضامن مسعودی افزود: با توجه به تجربه‌ای که در راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی شاهین‌شهر داشتیم و بنا به توصیه نماینده مردم شاهین‌شهر، میمه و برخوار در مجلس، مسئولیت این راه‌اندازی این مرکز را با همکاری همه عزیزان و برنامه‌ریزان جهت تقدیم به جوانان با استعداد شاهین‌شهری پذیرفتم.

وی با بیان اینکه با توجه به موقعیت جغرافیایی شاهین‌شهر و صنایعی که اطراف آن وجود داشت ضرورت تأسیس چنین دانشکده‌ای اجتناب‌ناپذیر بود، افزود: همچنین احساس شد هنرجویان مستعد هنرستانی که در شاهین‌شهر در رشته‌های مختلفی فنی و حرفه‌ای فارغ‌التحصیل می‌شوند، نیازمند چنین دانشکده‌ای هستند.

رئیس آموزشکده فنی و حرفه‌ای شاهین‌شهر ادامه داد: با فراهم‌سازی بهترین و بروزترین کارگاه‌ها و تجهیزات و بهره‌گیری از مجرب‌ترین اساتید به زودی شاهد یکی از کامل‌ترین و مدرن‌ترین مراکز آموزش عالی در کشور که قطب پرورش نیروهای کارآمد در صنعت به خصوص زمینه الکتروتکنیک و ابزار دقیق خواهیم بود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر مکان آموزشکده در شاهین‌شهر خیابان مهارت جنوبی است و تا زمان احداث مجموعه اصلی آموزشکده در این مکان خواهد بود، گفت: سایت آموزشکده فنی و حرفه‌ای جهت راهنمای مراجعه‌کنندگان به نشانی اینترنتی shahinshahr.edu.tvu.ac.ir است.

ضامن مسعودی خاطر نشان کرد: در همین جا به اطلاع هنرجویان هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای شاهین‌شهر و شهرهای تابع می‌رسانم که جهت ثبت‌نام و پذیرش در این مرکز از طریق سازمان سنجش در سال آینده آمادگی داشته باشند چرا که ما فعلا مبنای پذیرش دانشجو را به صورت بومی تعریف کرده‌ایم و اولویت در ابتدا با هنر جویان ساکن شاهین‌شهر است.

وی گفت: طول دوره تحصیل در هر یک از مقاطع تحصیلی در این آموزشکده دو سال است و دانشجویان این آموزشکده همچون سایر دانشگاه‌ها تابع مقررات آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری هستند.

رئیس آموزشکده فنی و حرفه‌ای شاهین‌شهر با بیان اینکه هدف از تأسیس این آموزشکده تربیت دانشجویان آچار به دست از ایده تا عمل است، تصریح کرد: دانشگاه فنی و حرفه‌ای نیز مانند دانشگاه جامع علمی کاربردی با هدف کارآموزی و ارتباط دانشگاه با صنعت پایه‌گذاری شده؛ ضرورتی که امروزه بیش از پیش در نظام آموزش عالی کشور احساس می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.